Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1.1. Regulamin Elektronicznej Platformy / Regulamin Platformy /
Regulamin EP – niniejszy Regulamin Elektronicznej Platformy do
składania Zamówień określający podstawowe zasady korzystania z
Elektronicznej Platformy do składania Zamówień;
1.2. Towar –
produkty prezentowane na Elektronicznej Platformie, które można nabyć
w Sklepie;
1.3. Sklep – stacjonarny punkt sprzedaży znajdujący
się̨ w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 183/187, w którym można składać
zamówienia przy użyciu Elektronicznej Platformy;
1.4.
Elektroniczna Platforma (EP) – elektroniczna platforma do składania
zamówień́ w Sklepie dostępna na www.kukunawa.pl;
1.5. Klient –
osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają̨ zdolność prawną,
która dokonuje Zamówienia w ramach Elektronicznej Platformy;
1.6. Pełnomocnik – osoba, której Klient udzielił pełnomocnictwa
do odbioru w jego imieniu Towaru ze Sklepu i/lub też zapłaty za Towar;
1.7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające
bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie, określające w
szczególności rodzaj i liczbę̨ Towaru;
1.8. Umowa Sprzedaży –
umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta
pomiędzy Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 w Łodzi, a
Klientem, realizowana w Sklepie znajdującym się w Łodzi przy ul.
Piotrkowskiej 183/187.
2.1. Regulamin EP określa zasady korzystania z Elektronicznej
Platformy dostępnej na www.kukunawa.pl
2.2. Regulamin EP jest dokumentem, o którym mowa w art. 8 Ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2.3. Sklep, w którym
można składać zamówienia za pośrednictwem Elektronicznej Platformy,
prowadzony jest przez Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 w Łodzi przy
ul. Piotrkowskiej 183/187.
2.4. Regulamin EP określa w
szczególności:
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z
konta w ramach Elektronicznej Platformy;
b) warunki i zasady
dokonywania rezerwacji produktów dostępnych w Sklepie za pośrednictwem
Elektronicznej Platformy;
c) warunki i zasady składania Zamówień
w Sklepie za pośrednictwem Elektronicznej Platformy;
d) zasady
zawierania Umów sprzedaży w Sklepie przy użyciu Elektronicznej
Platformy.
2.5. Korzystanie z Elektronicznej Platformy jest
możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z
którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań
technicznych:
a) Chrome w wersji 49 i wyższych
b) Firefox
w wersji 43 i wyższych
c) MS Internet Explorer w wersji 10 i
wyższych
d) Microsoft Edge w wersji 13 i wyższych
e) Opera
w wersji 36 i wyższych
f) Safari w wersji 4 i wyższych
g)
minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli
h)
przeglądarka musi umożliwiać korzystanie z mechanizmów JavaScript oraz
zezwalać na przechowywanie plików cookies
2.6. W celu
korzystania z Elektronicznej Platformy Klient powinien uzyskać dostęp
do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do
Internetu.
2.7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440 w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 183/187
dokonuje sprzedaży wyłącznie rzecz osób, które ukończyły 18 lat i ich
zachowanie nie wskazuje, że są nietrzeźwe. Nie dokonuje sprzedaży na
kredyt lub pod zastaw.
2.8. Klient może uzyskać dostęp do
Regulaminu EP w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza
zamieszczonego na stronie serwisu www.kukunawa.pl oraz pobrać go i
sporządzić wydruk.
2.9. Informacje o Towarach zawarte w
Elektronicznej Platformie, w szczególności ich opisy oraz ceny,
stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu
Cywilnego. Operator Elektronicznej Platformy dokłada wszelkich starań,
aby opisy oferowanych towarów były zgodne z rzeczywistością. W
przypadku, gdy Klient stwierdzi niezgodność danych prezentowanych za
pośrednictwem Elektronicznej Platformy może zgłosić niezgodności na
adres e-mail: kontakt@kukunawa.pl
2.10. Umowa sprzedaży Towaru
zawierana i realizowana jest wyłącznie w Sklepie.
2.11.
Elektroniczna Platforma do składania zamówień przedstawia listę
Towarów.
2.12. Elektroniczna Platforma dostępna na
www.kukunawa.pl prowadzona jest przez Spirits Consulting M.
Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON:
522063440, adres: ul. Traugutta 5, 90-106 Łódź
3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania z Elektronicznej Platformy jest
rejestracja.
3.2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie
formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron
Elektronicznej Platformy.
3.3. Warunkiem rejestracji jest
wyrażenie zgody na treść Regulaminu EP oraz podanie danych osobowych
oznaczonych, jako obowiązkowe. Dokonując rejestracji Klient upoważnia
Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440 do przetwarzania jego danych osobowych.
3.4. Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 może pozbawić
Klienta prawa do korzystania z Elektronicznej Platformy, jak również
może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zawartych tam
treści, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez
Klienta Regulaminu EP, a w szczególności, gdy Klient:
a) podał w
trakcie rejestracji w Elektronicznej Platformy dane niezgodne z
prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub
naruszające prawa osób trzecich,
b) dopuścił się za
pośrednictwem Elektronicznej Platformy naruszenia dóbr osobistych osób
trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych użytkowników
Elektronicznej Platformy,
c) dopuścił się innych zachowań, które
zostaną uznane przez Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 za zachowania
niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami
korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440.
d) nie ukończył 18 roku życia.
3.5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania z
Elektronicznej Platformy, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez
uprzedniej zgody Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440.
3.6. W
celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych
zawartych w Elektronicznej Platformie, Elektroniczna Platforma
podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia
zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki
służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby
nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3.7.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i
nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści
propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra
osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania z
Elektronicznej Platformy w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania,
w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub
urządzeń,
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub
umieszczanie w ramach Elektronicznej Platformy niezamówionej
informacji handlowej (spam),
d) korzystania z Elektronicznej
Platformy w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440.
e) korzystania z wszelkich treści
zamieszczonych w ramach Elektronicznej Platformy jedynie w zakresie
własnego użytku osobistego,
f) korzystania z Elektronicznej
Platformy w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej prawa i postanowieniami Regulaminu EP.
3.8. Klienci, którzy wyrażą chęć otrzymywania e-mailem
informacji o nowościach i promocjach zamawiają subskrypcję biuletynu
informacyjnego (newsletter'a) osobiście, poprzez wpisanie swojego
adresu e-mail w sekcji na dole strony Newsletter oraz użycie przycisku
„ZAMÓW NEWSLETTER”
4.1. Prezentacja Towarów na Elektronicznej Platformie www.kukunawa.pl
nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a stanowi jedynie
zaproszenie do składania ofert kupna. W związku z tym, złożenie
Zamówienia nie jest jednoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży.
4.2. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie za pośrednictwem
Elektronicznej Platformy należy wejść na stronę internetową
www.kukunawa.pl, dokonać wyboru Towaru, podejmując kolejne czynności
techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne
na stronie serwisu Elektronicznej Platformy.
4.3. Wybór
zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie
do koszyka.
4.4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu
naciśnięcia przycisku „ZAMAWIAM” – Klient ma możliwość modyfikacji
wprowadzonych danych oraz Towaru. W tym celu należy kierować się
wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie
serwisu Elektronicznej Platformy.
4.5. Po podaniu przez Klienta
korzystającego z Elektronicznej Platformy wszystkich niezbędnych
danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.
Podsumowanie będzie zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu
zamówienia (zamówionych Towarów),
b) jednostkowej ceny oraz
łącznej wartości zamawianych Towarów,
c) wybranego sposobu
odbioru przez Klienta Towaru oraz jego dostawy pod wskazany adres (w
przypadku kiedy Klient zdecydował się skorzystać z pośrednictwa
Pełnomocnika do odbioru i przekazania Towaru Klientowi),
d)
kosztów związanych z wynagrodzeniem Pełnomocnika z tytułu odbioru i
przekazania Towaru Klientowi, jeśli Klient zdecydował się skorzystać z
jego pośrednictwa, kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów jeśli
występują,
e) adresu dostawy.
4.6. W celu wysłania
Zamówienia do Sklepu konieczne jest dokonanie akceptacji treści
Regulaminu EP, podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe
oraz naciśnięcie przycisku „ZAMAWIAM”.
4.7. Wysłanie przez
Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440 Umowy Sprzedaży w Sklepie, zgodnie z
treścią Regulaminu EP.
4.8. Po złożeniu Zamówienia, Klient
otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie
wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
4.9. Umowę Sprzedaży
traktuje się za zawartą z momentem potwierdzenia przyjęcia do
realizacji Zamówienia przez Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440.
4.10.
Miejscem zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży jest Sklep, znajdujący
się w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 183/187.
4.11. Umowa
Sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z
Regulaminem EP.
4.12. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy
realizacji złożonych za pomocą Elektronicznej Platformy Zamówień.
4.13. Sklep zobowiązuje się niezwłocznie wydać rzecz pełnomocnikowi
kupującego, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy,
chyba że umowa stanowi inaczej.
5.1. Wydanie Towaru następuje w punkcie sprzedaży w Sklepie
znajdującym się w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 183/187.
5.2. Na życzenie Klienta, Towar może być wydany jego
Pełnomocnikowi w punkcie sprzedaży, tj. Sklepie znajdującym się w
Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 183/187.
5.3. W celu wydania
Towaru Pełnomocnikowi, Klient winien udzielić stosownego
pełnomocnictwa na zasadach określonych odrębnym regulaminem
Pełnomocnictwa.
5.4. W przypadku woli Klienta skorzystania z
czynności Pełnomocnika, Klient upoważnia Spirits Consulting M.
Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON:
522063440 do wydania Pełnomocnikowi nabytego przez Klienta Towaru.
5.5. W przypadku woli Klienta skorzystania z czynności
Pełnomocnika, Klient upoważnia Spirits Consulting M. Stanisławczyk
Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 do
przekazania Pełnomocnikowi kwoty pobranego wynagrodzenia Pełnomocnika.
5.6. W przypadku woli Klienta skorzystania z czynności
Pełnomocnika, Klient upoważnia Spirits Consulting M. Stanisławczyk
Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 do
przekazania Pełnomocnikowi wszystkich swoich danych osobowych.
5.7. Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 zobowiązuję się
wydać zamówiony towar bez wad.
6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie
składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne opłaty. Podane
ceny nie obejmują kosztów przesyłki oraz kosztów związanych z
wynagrodzeniem Pełnomocnika. Koszty te podawane są odrębnie na
formularzu zamówienia.
6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
a) płatnością w
systemie Przelewy24,
Termin płatności za zamówienie wynosi 7 dni
od dnia złożenia Zamówienia.
6.3. Operator Elektronicznej
Platformy zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów bez uprzedzenia.
Zmiana cen nie dotyczy Zamówień złożonych już przez Klienta i
potwierdzonych przez Sklep.
6.4. Operator Elektronicznej
Platformy zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych Towarów
bez uprzedzenia.
7.1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez
podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po
upływie 14 dni od dnia wydania Towaru Klientowi lub jego
Pełnomocnikowi.
7.2. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży wykonuje się poprzez
złożenie pisemnego oświadczenia wobec Spirits Consulting M.
Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON:
522063440, adres: ul. Traugutta 5, 90-106 Łódź lub elektronicznie na
adres e-mail: kontakt@kukunawa.pl
7.3. W celu skorzystania z
prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży Klient może skorzystać z
udostępnionego na Elektronicznej Platformie wzoru formularza.
7.4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży uiszczona cena
sprzedaży zostanie zwrócona Klientowi (z wyjątkiem dodatkowych kosztów
np. działania Pełnomocnika) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie
później niż 14 dni od dnia, otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od
Umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem pkt 7.6. poniżej.
7.5. Cena
zostanie zwrócona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie
zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient
złoży wyraźne oświadczenie o innym sposobie działania, po uprzedniej
akceptacji Sklepu.
7.6. Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu
ceny przed otrzymaniem zwracanego Towaru.
7.7 Zwracany Towar
winien być przekazany na adres: Spirits Consulting M. Stanisławczyk
Spółka Komandytowo-Akcyjna, Sklep ul. Piotrkowska 183/187, 90-447
Łódź, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 7 dni od dnia,
złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Przekroczenie
terminu wywołuje skutki określone w pkt 7.6. powyżej. Koszty zwrotu
towaru ponosi Klient.
8.1. Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna,
NIP: 7252319650, REGON: 522063440, jako sprzedawca odpowiada wobec
Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu
Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie
Cywilnym.
8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta
gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu EP,
należy kierować na adres email: kontakt@kukunawa.pl lub na adres:
Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, ul.
Traugutta 5, 90-106 Łódź. Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 zobowiązuje się
do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było
możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja
zostanie rozpatrzona.
8.3. Spirits Consulting M. Stanisławczyk
Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 nie jest
producentem Towarów i nie udziela gwarancji na sprzedane rzeczy.
9.1. Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna,
NIP: 7252319650, REGON: 522063440 podejmuje działania w celu
zapewnienia w pełni poprawnego działania Elektronicznej Platformy, w
takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i
zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości
zgłoszone przez Klienta.
9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440 o wszelkich nieprawidłowościach lub
przerwach w funkcjonowaniu Elektronicznej Platformy.
9.3.
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Elektronicznej Platformy
Klient może zgłaszać mailowo na adres kontakt@kukunawa.pl.
9.4.
W zgłoszeniu Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do
korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z
funkcjonowaniem Elektronicznej Platformy.
9.5. Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440 zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszeń
w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w
tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
9.6.
Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440 zobowiązuję się przestrzegać kodeksu
dobrych praktyk o których mowa w art.2 pkt 5 ustawy z dn. 23 sierpnia
2007 roku o przeciwdziałaniu nieuczciwych praktykom rynkowym Dz.U. z
2016 r. poz.3
9.7. Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 informuje o
możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń tj:
9.7.1. Klient uprawniony
jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o
którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin
organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich
określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września
2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania
stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz.
1214).
9.7.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy
z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz.
25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w
sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w
siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
9.7.3. Klient może uzyskać
bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a
Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego
(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do
której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja
Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są
pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii
konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
10.1. Akceptując Regulamin EP, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie
jego danych osobowych zawartych w złożonym Zamówieniu dla potrzeb
niezbędnych do realizacji zamówienia oraz zawartej Umowy Sprzedaży –
zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO).
10.2. Akceptując Regulamin EP, Klient oświadcza, że zapoznał się
z Klauzulą Informacyjną w zakresie przetwarzania jego danych osobowych
w myśl przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie EP
mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe
przepisy prawa polskiego.
10.4. Rozstrzyganie ewentualnych
sporów powstałych pomiędzy Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440, a Klientem,
który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego,
zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych
przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
10.5. Rozstrzyganie
ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Spirits Consulting M.
Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON:
522063440, a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.
22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu
na siedzibę Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440.